Sunucu olarak ibm x3500 serisini aldik ve kurduk unix de driver problemi ile
karsilasmadim unix sunucu secimlerinde goz onunde bulundurabilirsiniz

From: Abdullah OZTURK [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Thursday, February 15, 2007 8:38 AM
To: freebsd@lists.enderunix.org
Subject: RE: [FreeBSD] Markali Sunucu da Raid Kartı

Genel gorusun IBM in sorun cikarmadigi HP de RAID lerde driver tanimama gibi
bir durumla karsilasanlar olmus ama ibm sitesinde unix destekleyen
urunlerden tercih edilirse sorun olmuyacaktir.zira ben oyle yaptim bakalim
hafta sonu gelecek ne kadar dogru gorecegiz ve listeyi de bilgilendirecem

Selamlar

abdullah

  _____