From: Serdar EMIRCI [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Tuesday, April 17, 2007 10:38 AM
To: freebsd@lists.enderunix.org
Subject: RE: [FreeBSD] HP Proliant ML110 SATA Disk

Bu konu hakkında HP ile görüştüm HP sisteminize sata sürücüsünü yüklemeniz
gerekiyor dedi sürücü CD sinde RHEL4,SLES9,win2k3 sürücüleri mevcut ben hiç
driver tanıtmadım bsd ye bunu nasıl yapabilirim?
Sanıyorum sistemi kurarken tanıtmak gerekiyor ama install ekranında ben hiç
sürücü yüklemesiyle ilgili bir alanı görmedim sizler nasıl yapıyorsunuz
Yardımcı olursanız sevinirim .