httpd.conf un içinde  www klasörünü ayarlayan etiketlerin altında
aşağıdakine benzer satırlar olmalı , yoksa tanımlayın varsa başındaki
"#" işaretini kaldırın.

<IfModule dir_module>
   DirectoryIndex index.php index.php4 index.php3 index.cgi index.pl
index.html index.htm index.shtml index.phtml
</IfModule>

11.07.2007 tarihinde Ozan Enginoglu <[EMAIL PROTECTED]> yazmış:
On Tue, 2007-07-10 at 16:14 +0300, OSMAN ORHAN wrote:
> Apache çalışmıyor muhtemelen.
>
> Şunlar yardımcı olacaktır;
>
> http://ipucu.enderunix.org/view.php?id=619〈=tr
> http://ipucu.enderunix.org/view.php?id=435〈=tr

İpuçları için teşekkürler, gerçekten de işime yaradılar. php5
extensionlarını yükledikten sonra bile php dosyalarında aynı sorun vardı
fakat httpd.conf da yanlış kısmı buldum ve düzelttim şimdi php
dosyalarının üzerine tıklayınca sorunsuz açılıyorlar.

Fakat şimdi daha değişik bir sorunum var. Örn. ben Joomla
yı .../www/data/joomla şeklinde kurdum ve http://localhost/ şeklinde
açtığımda liste şeklinde dosyalar gözüküyor. Joomla klasörüne
tıkladığımda index.php yi çalıştırması gerekirken çalıştırmıyor sadece
klasör içini gösteriyor. Ben index e tıkladığım zaman normal şekilde
çalışmaya o zaman başlıyor.

Sanırım bu seferki problem önceki ile fazla alakalı değil, ne dersiniz?

Cevaplarınız için teşekkür ederim.

--
Ozan Enginoğlu
Makina Mühendisi

GPG / PGP Fingerprint:
247C EE12 7AF9 5181 B6E5  A70F 0D5C 77FB B350 D715

Cevap