Bedreddin arkadaşımız konuya açıklık getirmiş ancak,

Asıl konu sizin de vurguladığınız gibi "böyle bir işlem gerekli mi?"

buna neden ihtiyaç duyuyorsunuz? neyi yapamıyorsunuz ya da ne yapmayı daha
farklı şekilde yapmak istiyorsunuz.
genel kanı "çalışıyor ise ve sorun yok ise dokunma" olmakla beraber eğer bu
deneme ya da test server ı ise bunu
http://www.enderunix.org/docs/make_world.html adresinden adım adım
yapabilirsiniz ki bunun adı "make world" işlemleri. ancak deneyiminiz çok
yok ve çalışan ve kullanılan bir sistem üzerinde bunu
gerçekleştirecekseniz dokunmamanızı tavsiye ederim. geri dönülemez sonuçlara
yol açabilirsiniz. amacınız öğrenmek ise de fresh kurulum yapacağınız bir
sistemde bunu denemenizi öneririm.

KurduÄŸum 4.10-STABLE sistemler halen etkin ve aktif bir ÅŸekilde
kullanılmaktadırlar. zaman zaman donanımsal sorunlar haricinde sorun
yaşamadım. bir çok resmi ve özel kurumda bu şekilde yapılar olduğunu
biliyorum. o sebeple bence "böyle bir işlem gerekli mi?" sorusunu
cevaplayın ve sonra ne yapacağınıza kadar verin.

10.09.2007 tarihinde Bedreddin &#350;AHBAZ <[EMAIL PROTECTED]>
yazmış:

--
İyi çalışmalar...
Mesut GÃœLNAZ