Ben sadece fikir edinmek ve de gerekli olup olmadığını öğrenmek için bu
konuyu açmıştım. Ama anladığım kadarıyla önemli bir konuya parmak basmışım.
Şu anda bu tür bir çalışmayı yapacak donanımım yok. Ama bir süre sonra en
azından deneme amaçlı olarak bir makineye 4.x ya da 5.x süürmlerinden birini
yükleyip çalıştırdıktan sonra upgrade deneme olanağım olabilir. Bu imkanı
yakaladığımda bu testi yapabilirim (tabii ki yardımınıza başvurmam
gerekecektir). Bu fırsatı yakaladığımda haber verebilirim.

11.09.2007 tarihinde Baris Simsek <[EMAIL PROTECTED]> yazmış:

> Merhaba
>
> Makine intranette ise yani disardan erislemeyen bir makine ise upgrade
> edilmesine gerek yok.
>
> Her halukarda upgrade etmek isteyenler icin ciddi bir 4.11 'den 6.2 ye
> gecis
> klavuzu lazim.
>
> http://people.freebsd.org/~rse/upgrade/
>
> Bir gonullu uzerinde Apache 1.3 + MySQL + PHP kurulu bir server i nasil
> 6.2
> ye upgrade ettigini gercek bir sunucu uzerinden deneyip test edip netice
> alip yazarsa yayinlanmaya deger guzel bir makale olur. Cunku bu sekilde
> [...]

Cevap