Date: Fri, 3 Apr 2009 11:07:56 +0300
From: ser...@emirci.com
To: freebsd@lists.enderunix.org
Subject: [FreeBSD] Boot RAID0

sistem de 73*2 disk var bu iki diski IBM ServerGuide  ile raid 0 yaptım
sistemin açılışında raid 0 olarak gözüküyor buraya kadar herşey normal freebsd
7.1 i bu raid0 yapısı uzerine kurmak istiyorum . Kurulum aşamasında bana tekrar
soruyor hangi diske kuryaım diye bu durum da raid0 yapısını kullanamıyorum
raid0 uzerine bsd systemini nasıl kurabilirim.

teşekkürler
Sürükle ve Bırak: Windows Live™ Photos ile fotoğraflarınızı kolayca  paylaşımı.
http://www.microsoft.com/windows/windowslive/products/photos.aspx

Cevap