> A impresión é xustamente a contraria, cuestionando e criticando constantemente
> o traballo dos demais tanto no proceso de desinstitucionalización iniciado hai
> meses como agora na posta en marcha dunha alternativa diante do proceso de
> desmantelamento de Mancomún.

Cuestionamos decisións que se tomaron sen a nosa participación, e iso
non debería ser problema ningún. Se estiveramos na discusión tamén é
posible que tiveramos cuestionado a necesidade de certas accións. E
criticamos o feito de que non se contara connosco se a idea era facer
algo comunitario. E non che hai nada de malo en criticar, como se fora
malo.

> Cada quen debe ir ao seu ritmo, pero personalmente esperaba bastante máis de
> Trasno. Teño a esperanza de que esa liña destructiva se rectifique pronto e
> de feito o cambio de tono das túas mensaxes lévame a pensar que pode estar
> sendo así xa.

Non estamos en ningunha liña destructiva, estamos pedindo explicacións
que non se nos dan. E non sei que esperabas de nós, a todo isto.

> [...]
> eu non son presidente de nada; en todo caso con quen estaría ben que falaras
> sería co presidente da Ciberirmandade, que non sei quen é pero supoño que será
> o Minhoca. Insisto en que eu non son voceiro de nada nin de ninguén. E como
> voluntario do software libre, aproveito para chamar a túa atención sobre o
> feito de que Trasno aínda non se posicionara públicamente contra a política
> destructiva do Partido Popular, contra a nosa língua e contra os proxectos de
> software libre que están sendo desmantelados progresivamente.

Non entendo a que ven esa crítica cando xa se dixo que membros de
Trasno participaron nas campañas da CIF. Por outra parte dado a
heteroxeneidade de opinións vexo pouco probable que a asociación
critique a ningún goberno, e ademais a asociación non se creou para
criticar a ninguén, senón para axudarlle aos tradutores voluntarios a
realizar o seu labor.

> Eu tamén podería poñerme a valorar o que fan os demais. Criticar é fácil.

E de feito estalo facendo.

> difícil é fazer o esforzo preciso para superar os proprios prexuízos e tender

En Trasno non hai prexuízos ningúns.

> pontes de colaboración coa xente que opina distinto ca nós. A xente da
> Ciberirmandade fixo ese esforzo e personalmente penso que en Trasno
> deberíades reconsiderar esa postura de confrontación e aceitar que hai outros

Confrontación?

> xeitos distintos, mais igual de válidos, de colaborar e organizar as tarefas
> de galeguización: especialmente no que se refire a involucrar a xente nova
> que -na miña opinón- é o grande problema estructural que deberemos afrontar
> colectivamente unha vez resolta a crise causada polo desmantelamento de
> Mancomún.
>
> Polo momento, o único colectivo que fixo propostas a ise respeito e que foi
> capaz
> de levalas adiante foi a Ciberirmandade:

Claro, Trasno non leva 10 anos traducindo software libre, iniciando a
novos tradutores e mantendo traducións. Lémbroche que dous dos
proxectos que ti coordinas e que puxeches nese g11n foron levados
durante anos por xente de Trasno.

> http://www.g11n.net/
>
> E penso que xa vai sendo hora de que Trasno poña enriba da mesa as súas
> propostas para valoralas e discutilas entre todos, a igual que está a fazer a
> Ciberirmandade.

Levamos anos facéndoo. Pásate pola rolda de Trasno e infórmate.