Hola Jordi, un parell de cosetes més:

#: ../gyrus.desktop.in.in.h:2
msgid "Gyrus IMAP Cyrus Administrator"
msgstr "Gyrus: Administrador de l'IMAP Cyrus"

-- administrador

#: ../src/glade/find.glade.h:2
msgid "Match _entire word only"
msgstr "Concorda nom_és la paraula sencera"

-- els acceleradors no s'haurien de posar en lletres accentuades, ni
amb dièresi.
-- per activar aquesta entrada, hauríes de prémer "accent+e", no "e"

#: ../src/glade/find.glade.h:4
msgid "_Wrap around"
msgstr "_Ajusta al voltant: "

-- Cerca de nou des del començament

#: ../src/gyrus-admin-acl.c:105
msgid "Missing required argument to Setacl"
msgstr "Manca un paràmetre obligatori pel Setacl"

-- per al Setacl

#: ../src/gyrus-main-app.c:556
msgid "GNOME Cyrus Administrator"
msgstr "GNOME - Administrador del Cyrus"

-- Administrador del Cyrus per al Gnome

Bona feina!

El 07/03/07, Jordi Deu-Pons <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit:
Bones,

 gràcies Sílvia per les correccions, de segur que em serviran per fer molt
millor les pròximes traduccions.

 Adjunto el .po corregit i revisat.

--
a10! i fins aviat.
J:-Deu

http://www.jordeu.net
http://elbioc.blogspot.com/

--
Google talk/Jabber: xavi.conde a gmail.com
subscripci� a http://www.softcatala.org/llistes/