El dc 21 de 03 del 2007 a les 02:20 +0100, en/na gil forcada va
escriure:
> WOI (working on it :)
>
> P.D. des de quan offset es tradueix per òfset?

Primera notícia...

> sóc l'únic que li sona
> com una puntada a les parts íntimes? no era desplaçament de tota la
> vida?

Sí, sempre n'havíem "desplaçament", i de fet és el que és... no veig per
quin motiu n'hem de dir òfset...

Per altra banda, estaria bé que d'alguna manera se'ns informés cada
vegada que un mot del recull canvia, així podem posar-nos al dia.

Salut!

/Josep

subscripci� a http://www.softcatala.org/llistes/