On 3/21/07, gil forcada <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
ho he traduït com a desplaçament al final

envio només el po ja que és no hi ha versió prèvia i amb 2 dubtoses, ja
que no se com traduir «deprecated» alguna idea?

Acostumem a posar-hi "desaconsellat", segons el context.
Potser "obsolet" també hi aniria bé.

Salut!
/Josep

El dc 21 de 03 del 2007 a les 06:33 +0100, en/na Josep Puigdemont va
escriure:
> El dc 21 de 03 del 2007 a les 02:20 +0100, en/na gil forcada va
> escriure:

> Primera notícia...

> Sí, sempre n'havíem "desplaçament", i de fet és el que és... no veig per
> quin motiu n'hem de dir òfset...
>
> Per altra banda, estaria bé que d'alguna manera se'ns informés cada
> vegada que un mot del recull canvia, així podem posar-nos al dia.
>
> Salut!
>
> /Josep

> Podeu consultar els arxius d'aquesta llista o canviar la vostra
> subscripci a http://www.softcatala.org/llistes/

gil forcada

guifi.net - una xarxa lliure que no para de créixer
guifi.net - a non-stopping free network
bloc: http://klix.sytes.net/wordpress

subscripci� a http://www.softcatala.org/llistes/