Salam saudara2 ku yg dikasihi dan dirahmati Allah

Moga saudara2 ku serta keluarga tersayang sihat ceria dalam rahmat, taufiq,
hidayah dan inayah Allahu Akbar dalam rumahtangga yg penuh sakinah, mawaddah,
warrahmah amiin ya robbal alamiin

Ingin menyumbangkan untuk pembinaan masjid & kompleks madrasah atau ibadah
Qurban di Kemboja?

Sila hubungi Ust Saari di talian 019-2664662.

Saya dahului dengan syukran jazilan.

Dikesempatan ini saya juga bagi pihak suami tersayang En Ibrahim Bin Mat
Isa mohon maaf zahir batin andai kata2 atau perbuatan kami terguris hati
siapapun dialam maya ini.

Maafkan kami kerna sebagai Muslim kita dianjurkan memohon maaf sesama kita
sebelum tibanya Ramadan Al-Mubarak.

Syukran jazilan.
Jazakallahu khairan kathiran.

Salam ukhuwwah