From: [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED]
On Behalf Of Csaba Hanga
Sent: Wednesday, May 07, 2008 9:44 PM
To: Hungarian Wireless Community
Subject: Re: [huwico] alix tapasztalatok?

szia giga

nekem van egy régebbi modell, de nem egy nagy durranás és szerintem marha
macerás tápot csinálni hozzá úgy hogy kicsi legyen az egész kütyü...én
beleépítettem egy kisméretű villanyszerelő dobozba, de nem volt
frankó...elég gázos BIOSa is!
én ezt használom most, olcsó és jó supporja van és tök klafa DIY cuccokhoz!
Intel D201GLY2
http://www.intel.com/products/motherboard/D201GLY2/index.htm
klikk az animated demo linkre a kép alatt!
bob