persze. amugy en is latom, hogy az intel board tobbet tud, erosebb. viszont ami az alix-ban tetszik az a fogyasztas, az olcso es kicsi doboz es pont annyi szolgaltatas ami kellene. (csak routernek + kulso tar hasznalatahoz kellene.) ehhez lenne jo amugy egy usb performancia teszt, csak nem talalok sehol. bar az intel lap kb fele annyiba kerul. (de kell hozza meg ram, atx tapellatas stb.)

ha alix mellett dontok, akkor nem rendelunk kozosen? (hatha olcsobb ugy a szallitas.)

demonbob wrote:
üdv.

Én maradnák annál hogy "ki mit szeret != kinek van igaza". Nem is mondtam hogy nekem van igazam...leírtam a véleményem.
nlqnak igaza van egyébként !