Köszi, a tanulás is fontos benne.. Nem tudom pontosan, és most fáradt
is vagyok, sőt nem is használtam még - mit tud annyira jól az ad-hoc
hálózat?
Nekünk annyi a lényeg, hogy ugyan az a jel legyen mindenhol, tehát ha
a hosszú folyosó végén vagyok (60 méter az L metszéspontjához), akkor
is ugyan az a jel legyen, mint a kis folyosó végén, bent a
teremben(!!). Ezért is kell ennyi router.
A másik, hogy mint mondtam csak switchként kellene üzemelnie.
Az ad-hoz tud valami ilyesmit?
Köszi :)

--
Stein Dániel