Hali!

En meggondolnam a linksys wrt160N  eszkozt... Magasabb orajellel megy mint
az 54 GL es erosebb a wifije meg szerintem stabilabb maga az eszkoz mint az
54GL

Raadasul az N es wifit is tamogatja, tehat a tavolabbi gepek jobban tudnak
hozza kapcsolodni (akkor is ha nem N es a kliens oldal)

Nekem itt a hazban a masodikon meglott jel reggeben az 54GL -el hasznaltam
iranyitott FON antennaval kb 20% al kisebb jelszintet produkalt mint most a
160N a belso atennaival

Fontos viszont tudni hogy kulso antennat nem lehet ra tenni!

Arban kb 20% al dragabb az 54GL nel

Ja es en DD-wrtvel hasznalom nem szimpla open wrtvel  (open wrt tudorok
erositsetek meg hogy azzal is megy)

Udv
nlq