From: sanggam hutabarat <shthutaba...@yahoo.com>
Date: Tue, 24 May 2011 00:03:50
To: <iagi-net@iagi.or.id>
Subject: [iagi-net-l] AAPG Student Ch di Medan
Kawans,
Apakah GITMS itu Institut Teknologi Medan yang ada AAP stuudent chapters? Saya
rencana pulang kampung July..sekalian buat visiting geoscientists program di
Medan...kalo tertarik topik geosteering/geol. operations, core analysis atau
image log..mohon perwakilan yg dapat saya hubungi saya via email& japri.

Salam geologi,
Sanggam Hutabarat

Kirim email ke