Hola ,

Tuesday, March 22, 2005, 12:36:40 AM, escrius:

> El raonament està molt bé. El mateix caldria fer també
> amb el cotxe i altres coses.....

> Sílvia

Aquest Nadal últim vaig anar a veure el nou model del meu cotxe al
concessionari. El meu ha fet deu anys i vaig pensar que ja era moment
de canviar-lo.
El nou model te la mateixa potencia i alguna xorrada mes. Avisador
acustic d'aparcament, climatitzador, CD a la radio. .
Al tornar a agafar el meu cotxe vaig veure que anava prou be, que
malgrat els anys estava perfecte, el motor i mecanica no te cap fallo.
Suposo que no puc agafar la velocitat punta que tenia de nou, pero encara puc
agafar velocitat suficient per sortir a la tele en una foto d'aquestes
que surten de tant en tant amb la velocitat marcada. Es a dir que no
notaria gaire aquesta minva de prestacions. Un xic menys de repris
pero tinc el suficient. I a la tele ja surto de tant en tant per coses
mes interessants.
Vaig pensar que per que voliaa desfer-me d'un aparell que encara em
feia el servei.
Vaig desfer el tracte (cinc minuts li va durar la alegria al venedor)
i vaig convidar a la meva dona anar a Italia, amb el cotxe
naturalment.
I no estic penedit.  Firenza es molt maca.

--
*--\      /--*           Alfons G. Dolsa
|____\@@/____| Museu de les Papallones de Catalunya
 \ Ç  ##  Ç /     http://www.papallones.net