To: <llista@internauta.net>
Sent: Sunday, July 03, 2005 1:22 AM
Subject: Re: [Internauta] Tot és relatiu

2005/7/3, Francesc Garí Lleixà ha escrit:

>Els Pink Floyd s'han tornat a arrejuntar !!!
He sentit que feien un concert a London.
Algú en pot per 5 centims?

Es tractava del "Live8Live", uns colla de concerts fets en aquestes
ciutats: Londres, Paris, Berlin, Roma, Filadèlfia, Barrie, Tokyo,
Johanesburg i Moscou. Pretenen que sigui el punt de partida per
demanar que s'acabi la pobresa al món. Hi ho han fet ara, just abans
de que es celebri la reunió del G8 a Edimburg.

Han sortit gent com l'Sting, Pink Floy, Paul McCartney, Robbie
Williams, Green Day, Roxy Music, Alicia Keys, Stevie Wonder, Laura
Pausini... Ha estat molt i molt bé.

Si voleu més informació: http://www.live8live.com/whatsitabout/es/index.shtml

Erinska