Hola, a mi m'ha arribat al privat i a la llista.
Em consta que altres grups de notícies tenen força problemes, sobretot els que depenen
de yahoogroups, i tambè hi ha qui m'ha afirmat que s'estan perdent correus. Jo mateix
tinc un parell d'històries de perdudes incomprensibles i una entrega de correu al cap
d'una setmana d'haver-lo enviat. No se, potser son rumors peró a mi em dona la
sensació que per algun costat estem fent figa.

Salutacions
Albert F.

***********MISSATGE ORIGINAL  ***********

El 07/07/2003 a les  17:42 Pere Castells ha escrit: