From: "Albert" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Monday, July 07, 2003 5:45 PM
Subject: Re: [Internauta] Internauta - Problemes amb el correu.

> Hola, a mi m'ha arribat al privat i a la llista.
> Em consta que altres grups de notícies tenen força problemes, sobretot els
que depenen de yahoogroups, i tambè hi ha qui m'ha afirmat que s'estan
perdent correus. Jo mateix tinc un parell d'històries de perdudes
incomprensibles i una entrega de correu al cap d'una setmana d'haver-lo
enviat. No se, potser son rumors peró a mi em dona la sensació que per algun
costat estem fent figa.

> Salutacions
> Albert F.
>
> ***********MISSATGE ORIGINAL  ***********
>
> El 07/07/2003 a les  17:42 Pere Castells ha escrit:

per

total