Hola Toni.

En/na Toni Dalmau ha escrit:
En/na Esteve Valentí ha escrit:
Hola Toni.

En/na Toni Dalmau ha escrit:
Hola!

He canviat l'ordinador i he tornat a instal·lar el Thunderbird i ara m'estic tornant boig intentant recuperar els correus i les adreces que tenia a l'antic. Conservo la carpeta Thunderbird que hi havia a "Documents & Settings" del PC vell, però alguna cosa dec fer malament perquè un poso el seu contingut a la carpeta del Thunderbird de l'ordinador nou, el programa no em recupera rés.

Algú sap exactament quines subcarpetes s'han de traspassar i a quin lloc s'han de posar?
Has de recuperar els directoris de:

C:\Documents and Settings\Esteve Valentí\Datos de programa\Thunderbird\Profiles\nxedddgf.default
A la carpeta de Profiles hi tinc una subcarpeta que es diu sjv81d7m.default

És aquesta? Però, on l'he de posar?
No, en aquesta carpeta és a on has de posar les carpetes que tenies
de còpia de seguretat. Aquesta és el destí... es la que fa servir el
ThunderBird com a lloc de treball.

I tampoc cal que ho posis tot... recuperant sols "mail" recuperes
tot el correu i les comptes de correu. A la "news" les news. A la
"extensions" les extensions que tenies instal·lades. A la "ES" i la "chrome" no sé que hi ha... segur que algú ho sap.

--
Adéu

Esteve Valentí
[EMAIL PROTECTED]