No, no se com s'obren i curiosament aquest cap de setmana a casa en parlaven .. en compraria i m'estalviaria tenir que anar a un restaurant i deixar de sentir com la butxaca demana ajuda ... la cloïssa es molt senzill d'obrir però amb l'ostra no se ni per on començar ... suposo que es per la part de darrera, com dius per la frontissa ... però ni idea ... a veure i si hi ha algú que dona instruccions ... s'agrairan ....

Bon dia !

Doncs Pere, no sé si amb aquest gràfics ja faries:

http://www.terralia.com/revista8/pagina60.htm

Jo sé que un cop fa molts anys, en vaig portar un parell de caixes, i ens les
vam menjar amb els col·legues a casa... clar que va haver qui és va
especialitzar en obrir-les: lo d'anar amb un gavinet/ganivet a les mans, no ha
estat mai una cosa que em faci massa gràcia! :)

I bé...pels percebes no pateixis... que ja me'ls menjaré jo! :-D

En fi, que a veure qui es menja ara, amb el nivell que agafa aquest fil,
l'entrepa "amb pa de motje" (em ve a la ment la veu de la Pz Padilla ara) que
m'espera per esmorzar, amb els txuletons reposats i tot el marisc que ara
s'està  comentant per aqui.... sniff! ;-)

Salut,

Josep

Ah, i el del restaurant de Castellar, no era jo! :-)