Assalamualaikum,

Sudah dikatakan oleh Allah; Neraka itu kebanyakannya penghuninya terdiri dari kalangan Jin dan Manusia.mungkin tidak perlu saya mengulasinya ....ramai teman ahli milis faham benar akan hal tersebut....tetapi untuk bahagian sorga....Allah tidak menyebut akan keberhasilan Jin dalam hal ini.Yang diberi jaminan misalnya; orang2 yang beriman iaitu manusia yang sudah mendapat keredhoaan Allah dan RasulNya.
cuba ahli milis fikirkan kenapa...Allah pilih manusia juga?
Wassalam.