Zdravim konferenci,

potreboval bych mit moznost editovat primo v prohlizeci soubor, ktery
je umisten na serveru. Stacilo by mi mit na strance okenko, do ktereho
by se soubor nacetl a po mojich upravach by se ulozil na server.

Jedna se o velice jednoduchy xml soubor (java properties) - stacilo by
to zobrazit jako prosty text, ale jakekoliv zprijemneni editace by mi
nevadilo:) Jako webovy server pouzivam Tomcat, uvital bych, kdyby to
bylo ve forme servletu nebo jsp.

Verim, ze uz toto resilo mnoho lidi, tak se ptam - nevite nekdo o
nejakem takovem projektu? Google mi nepomohl, asi se spatne ptam -
nasel sama komercni monstra.

S pozdravem, Petr Gola

Odpovedet emailem