Od: Martin Kuba <[EMAIL PROTECTED]>
Předmět: Re: Online editace souboru
Datum: 08.6.2006 13:31:22
Jiří Melichna wrote:

> Dobry den,
>
> editovat soubor ze serveru neni az tak slozite s vyjimkou mechanismu
> zamku, ktery zabrani konkurentni pristup (toto byva opravdu pasticka).
> Servlet muze na serveru soubor nacist a poskytnout zpet klientovi do
> HTML formulare jako text area. Odeslani je obdobne jako u jinych
> formularu. Pokud by slo treba o HTML, je mozno napr. pro IE s vyuzitim
> JavaScriptu aktivovat napr. ActiveX prvek HtmlArea a hned mate WYSIVYG
> editor.
> Osobne se ovsem obavam, ze bude spise problem prinutit Javu na serveru
> [...]

Ja bych jenom doplnil, ze HTML textarea neni zrovna
pohodlny editor, nejde v nem napriklad vyhledavat retezce,
aspon v Mozille ne. Mam upraveny extension pro Mozillu,
ktery umi otevrit obsah textarea v libovolnem externim
editoru, jmenuje se Mozex, bohuzel jeho verze na mozdev
neumi cestinu, tu jsem prave musel pridat. Kdyz
tak se ozvete, muzu vam ho poslat.

Makub
--
Supercomputing Center Brno             Martin Kuba