Title: Sign
Dobrý den,

na https://www.czebox.cz/DS/* běží jen testovací provoz.
Ostré WS jsou na https://www.mojedatovaschranka.cz/DS/*

Pozor na ty URL:
/DS/* - hlášení pomocí jména a hesla
/cert/DS/* - přihlašování pomocí certifikátu
/hspis/DS* - přihlašování jako hostovaná spisová služba

Někde na internetu byly examples v .NET a JAVA, zkuste hledat.
Projekt v .NET se tuším jmenoval "DemoISDSDotNET"
Bylo to v nějaké dokumentaci k ISDS v příloze.

S pozdravem,
Korecký

GORDIC spol. s r.o. Ing. Vladislav Korecký
team manager
programmer - analyst

GORDIC outsourcing team
GORDIC spol. s r.o., Erbenova 4, 586 01 Jihlava, Czech Republic
TEL: +420 567 571 491

Jindrich Vimr napsal(a):