Zdravím,

o iniciativě AbcLinuxu vím a vítám ji, bohužel napojení na ISDS jsem řešil v práci a proto nemohu zveřejnit ani čárku.
Mohu pomoci jen radou při napojování na ISDS.

S pozdravem,
Korecký

Vladimir Naprstek napsal(a):
Zdravím,
server ABCLinuxu zakládá projekt pro opensource SW týkající se datových schránek. Bylo by možné kódy (kohokoliv z vás) zveřejnit?

viz http://www.abclinuxu.cz/clanky/ruzne/projekt-multiplatformni-pristup-pro-datove-schranky

s pozdravem
*Vladimír Náprstek*
e-mail: vladimir.naprs...@rwe.cz <mailto:vladimir.naprs...@rwe.cz>

Jindrich Vimr píše v Út 06. 10. 2009 v 15:07 +0200:
Dusan Zatkovsky wrote:
> [...]
tak jsem taky dostal nahrb DS, a take z toho nejsem moc moudry :-(.
Muzete se nekdo podelit se zkusenostma?

Zatim jsem zkusil pouzit spring-ws a implementovat vlastni
WebServiceTemplate, ale tam narazim na problem s presmerovanim na login
service.
Take zkousim pomoci metro projektu vygenrovat service/port z wsdl
(wsimport), ale tam zase narazim na to jak mu vnutit username/pw.

Ted se chystam na "rozchodit WebService s HTTPS username/password
zalozeny na frameworku Metro" (dle odkazovaneho clanku), uvidime (asi
kvuli tomu nainstaluju i NetBeans ;-) )

Nemel by nekdo aspon castecne naznak reseni? Alespon wsdl s nastavenym
"WS-SecurityPolicy" abych to mohl pouzit v metro projektu?

Jeste mam jednu otazku: testovaci prostredi bezi na
https://www.czebox.cz/DS/* , kde pobezi ostra verze? nebo je na tehle
adrese uz rovnou ostra verze?

Diky za rady

Jindra