Něco podobného jsme dělali v Oracle DB, kde lze vrátit typ pole (jdbc to
podporuje). V DB to bylo řešeno pomocí PL/SQL funkce, která seznam vrátí do
řádku výsledného dotazu.
něco jako
SELECT
   uzivatel, plsqlListIp(id)
FROM
   uzivatel;

Možná by ale stačilo:
SELECT distinct uzivatel, ip
FROM
   uzivatel LEFT JOIN ip ON ip.uz_id = uzivatel.id;
a pro každého unikátního uživatele si vytvořit nové pole a v iteraci přes
všechny záznamy to pole naplnit - taková jednoduchá Map<uzivatel, pole> :-)

Petr

Odpovedet emailem