Hoihoi!

> Waarom krijg ik reclame via kraken-be? Associeer een site van en voor
> krakers (ben er zelf geen, maar deel wel jullie idealen) niet echt mert
> reclame voor creditcards... Ben een beetje teleurgesteld...

Omdat een of andere f#cking asshole blijkbaar het leuk vond om de list
te spammen. Ik heb inmiddels maatregelen genomen zodat dit niet meer
mogelijk is. Totaan gisteren kon je altijd mail sturen naar de list, of
je nu lid was of niet. Nu kunnen alleen leden dit nog. Uiteraard is ook
de abuse-desk van de spammer op de hoogte gesteld, dus die kan nu wel
naar z'n internetverbinding fluiten.

Groetsels,
Peter.

--