"Beste Peter

Ik vroeg me af of er vrijdag nog samen wordt gekomen door 'vrij en vrolijk'- of was het nu 'Raaf', i.v.m. ANSII?

Ik zit in Brussel en heb geen toegang tot het net. Als je me op tijd (= minstens twee uur voor de vergadering) zou willen/kunnen bellen/sms-en (0485/60.82.31) dan ga ik mijn uiterste best doen om er te zijn.

Gegroet. Daan.

PS: stuur sowieso de gegevens per e-mail. ik zal proberen mijn mail nog te checken.",

dixit Daan. Mijn advies is hem te sms-en. Ik denk niet dat hij gemakkelijk op het net geraakt voor morgenavond. Groet je. Bart.