Hoihoi!

Ik weet niet of het erg slim was dat mailtje naar de maillijst te
sturen, dit had je denk ik beter direct naar mij toe kunnen doen. Nu
heeft iedereen op die lijst jouw telefoonnummer, plus dat het op
internet vermeld staat in het archief, alwaar ik het niet uit kan
verwijderen.

> Ik vroeg me af of er vrijdag nog samen wordt gekomen door 'vrij en
> vrolijk'- of was het nu 'Raaf', i.v.m. ANSII?

Naar mijn weten wordt dat idd wel aangekaart (en zo niet, dan toch, want
dan kaart ik het zelf aan). Ik ben in elk geval wel om die reden
uitgenodigd.

Voor ANSII is er trouwens ook een maillijst (besloten, en zonder
webarchief). Mocht je aktief willen worden in ANSII (wat wel zeker op
prijs wordt gesteld), dan kan ik je daar ook op plaatsen...

> bellen/sms-en (0485/60.82.31)
> PS: stuur sowieso de gegevens per e-mail.

Ik zal het je ook nog even SMS-en.

Groetsels,
Peter.

--