On Wed, Mar 01, 2006 at 03:27:49PM +0100, Matyi Gábor wrote:

> ha szerinted egy bamba ssmpt nem biztosnágos, akkor légyszi
> áruld el, hogy mit hasznájlak helyette.

Arra gondoltam, hogy ha van egy ssmtp-d a chroot-ban, amely
korlatozas nelkul kuldhet ki leveleket, akkor az mivel jobb,
mintha a postfix tenne ugyanezt (magyaran valamilyen modon
lehetove tenned, hogy a chroot-bol elerjek a postfixedet
levelkuldesre). Velhetoen a postfix komolyabb vedelmi
mechanizmusokat tud alkalmazni, mint az ssmtp (peldaul a levelek
meretere es szamara vonatkozoan).

--
                Udvozlettel
                                    Zsiga