On Wed, Mar 01, 2006 at 04:52:02PM +0100, Kosa Attila wrote:

> Arra gondoltam, hogy ha van egy ssmtp-d a chroot-ban, amely
> korlatozas nelkul kuldhet ki leveleket, akkor az mivel jobb,
> mintha a postfix tenne ugyanezt (magyaran valamilyen modon
> lehetove tenned, hogy a chroot-bol elerjek a postfixedet
> levelkuldesre). Velhetoen a postfix komolyabb vedelmi
> mechanizmusokat tud alkalmazni, mint az ssmtp (peldaul a levelek
> meretere es szamara vonatkozoan).

Biztos en nem olvastam jol, de nem az lenne a cel, hogy a chrooton
beluli kvazi MTA atdobja a lokalis normal MTA-nak a levelet s a
kezbesitest tovabbra is az csinalna? Igy minden limitacios lehetoseg
megmaradna, csak transzparansen a php es a rendszer MTA koze kerulne egy
,,wrapper'.

--
  LiRul                            http://www.hixsplit.hu/
  Un*x + HIX = hixsplit   Lehet, de nem erdemes nelkule...