> Ne vetemedj ilyesmire, vagy tegyel bele egy e100-at, 3c90x-et.
Nem írtam, hogy 3Com PCI-s LAN kártyát dugtam bele pluszban?
Valami 9xx-es, nem emlékszem. Vannak e100-asaim is, de azt
már ki se mertem próbálni, mert a 3Com-ot se látta az SRM, ill.
nem osztott neki device-t, vagy hogy hívják, amit az sh config-nél
mutogat. Annyit tudott a kommersz, általam beleerőltetett PCI-s
kártyákról, hogy milyen fajta kártya (LAN, SCSI).

Üdv:
Ruzsi