2007. szeptember 28. 12.27 dátummal Ruzsinszky Attila írta:
> Van valakinek Alpha-n Debian-ja?

Nekünk a cégnél sokáig egy 1000A ment, rajta Sarge: lassú volt, és sok
villanyt fogyasztott, ezért lecseréltük PC-re ;-)) Amúgy stabilan
elketyegett, dsl router / tűzfal, mail meg web szerver, fájl szerver meg
fax szerver volt.

Abba dughattam ethernet kártyát, ment vele: kapaszkodj meg, az adsl modem
felé pl. 1000 forintos Planet volt, rtl8139 ;-))))

Egy nagy gáz volt vele, a vinyósebesség... 4MB/S fölé nem ment többféle
kernellel, sem a DAC960-on keresztül, sem az alaplapi vezérlőkre dugott
vinyókkal :-(( És mivel részben file szervernek használtuk (menteni rá
ügyfelek gépeiről, vissza, számlázás, stb.), folyamatosan szidta
mindenki ;-)

Etch-et nem próbáltam rajta, mivel már rég ki lett vonva a forgalomból,
szerintem, mire etch lett.

Üdv!

--
Vastagh Norbert