On Wed, Apr 01, 2015 at 08:15:20AM +0200, Zoltán Gerendás wrote:

> Megoldás a
> /usr/share/zentyal/stubs -ból a megfelelő .mas átmásolása a
> /etc/zentyal/stubs könyvtárba (azonos könyvtár szerkezettel)
> és a stubs-ban módosítani.

A neten keresgeles utan kezdtem sejteni, hogy valami ilyesmi lesz
a megoldas, csak meg nem jutottam el a megfelelo talalatokig,
ugyhogy koszi :) Viszont nem egeszen ertem hirtelen, hogyan is
kellene ezt "szabalyosan" hasznalni. Ide komplett konfigot kell
beirni (peldaul egy megosztas teljes konfigjat), vagy pedig
mondjuk "if"-es szerkezettel plusz dolgokat iratni a konfigba?
Esetleg valami mas a megoldas?

Illetve hogyan lehet ujrageneraltatni a konfigot a rendszerrel?
Mert a bongeszobol nezve csak akkor csinalja meg, ha valamit
valtoztatok...

--
                Udvozlettel
                                    Zsiga