On Wed, Apr 01, 2015 at 09:12:46AM +0200, Zoltán Gerendás wrote:

> Az eredeti smb.mas -t módosítod úgy, hogy kerüljön bele az amit te szeretnél.
> Lehet a mintához hasonlóan használni a változókat, bármit amit a mas-ban
> látsz.

Ez egy regebbi valtozatra vonatkozik, de ugy latom, hogy
ilyesmirol van szo tovabbra is:
https://wiki.zentyal.org/wiki/En/3.5/Development_and_advanced_configuration

Arrol azert megvan a velemenyem, hogy ugyanugy kezzel kell
konfiguralnom, ha spec dolgokat akarok, mint a webes felulet
nelkul, csak kozben van egy mason "felulet"... Es ha egy read
only megosztas mar specnek szamit, akkor az eleg siralmas
szerintem...

> Én a módosítás utána a webes  felületen szoktam valamit oda - vissza
> változtatni, hogy mentsen és így a konfigot már a módosított smb.mas
> alapján állítja elő.

A fentebbi linken azt irjak, hogy a service ujrainditasa
ujrageneralja a konfigot. Tehat ez megcsinalja:
service zentyal samba restart

--
                Udvozlettel
                                    Zsiga