On Tue, Dec 22, 2015 at 10:45:00AM +0100, Zana János wrote:
> Most látom, megvan a system rescue CD is, amely már sok bajból kihúzott.
> Biztonságosabb?

Azt hiszem, hogy tulaggodod a dolgot :) Csinald, amelyikkel
akarod, ha nem sikerul, megprobalhatod a masikkal.

> Másik kérdés: Látom a listán a diszkek azonosítóját, egyértelműen. A
> NET-en olvasva azt ajánlják, hogy másolás közben húzzam le azokat a
> diszkeket, amelyenek nincs része a másolásban.  Szükséges?  Üdv, János

Nem szukseges, de abban segithet, nehogy egy olyan diszket irjal
felul, amelyre szukseged lenne. Ha nincs ilyen diszk a gepben
(mert lehuztad), akkor nem tudod elkovetni ezt a hibat.

--
                Udvozlettel
                                Zsiga