On Wed, Dec 30, 2015 at 12:04:35PM +0100, Zana János wrote:

> Nem találom a wheezy telepítő lemezét. Készítettem egy Jessie Cinnamon

Azert nem olyan bonyolult megtalalni...
http://cdimage.debian.org/cdimage/archive/

> A NET-en talált megoldás a következő (írd meg, ha téves):
> mkdir /mnt/root
> mount -t ext3 /dev/sda3  /mnt/root
> mount -t proc none   /mnt/root/proc
> mount -o bind /dev  /mnt/root/dev
> chroot /mnt/root /bin/bash
> lilo

Ha nem tudod, hogy mit csinalsz, inkabb valaszd a telepiton
keresztuli megoldast szerintem. En igy csinalnam (ha nem a
telepitovel csinalnam):

mkdir /tmp/target
mount /dev/sda3 /tmp/target
mount /proc /tmp/target/proc -t proc --bind
mount /sys /tmp/target/sys --bind
mount /dev /tmp/target/dev --bind
chroot /tmp/target /bin/bash
lilo -v