Hi,

"Attila Rajmund Nohl" <attila.r.n...@gmail.com> írta 2017-05-04 17:57-kor:
> Egy shell (elég ha csak bash-ra megy, de ha ksh-ra is működik, még
> jobb) scriptben szeretném logolni, hogy milyen parancsok hajtódnak
> végre milyen kimenettel úgy, hogy közben minden kimenetet a user is
> lásson. Nagyjából a 'set -x' kimenetét szeretném elmenteni. Amit
> próbáltam:
>
> exec &> >(tee $LOGFILE)
> exec 2>$TRACEFILE
>
> Elakad, ha a script meghívja önmagát még akkor is, ha a második
> futásnál a LOGFILE értéke más (gondolom a két tee akad össze). Továbbá
> a hibaüzenetet (ami stderr-re megy) nem látja a user. És nem megy ksh

Egy hint, mintának, kiindulási pontnak, ötletekhez:
https://github.com/balabit/syslog-ng/blob/master/contrib/syslog-debun
Itt keresd a debun_init() fv-t, és próbáld meg az ott felhasznált ötletet
lemodellezni. Már ha az is megfelel neked, hogy el kell indíts egy tail -f
-et a háttérben, amit a script futása legvégén meg le kell lőjj, ergo a
leg-legvége a kimeneteknek nem fog bekerülni a scriptbe, ami a kill-ed után
történik. Ha együtt tudsz élni ennyivel.
Lelövés: debun_do_tarball().
Itt én a végén még a .tgz nevét kiírtam, + ami a .tgz elkészülte után
történt, az értelemszerűen már nem került be a tgz-be.

Üdv,
Gyu