Szia!

A választ köszönöm.

A legelső találat ez volt, amit a kereső kidobott és sokat próbáltam.

Hiába próbálkoztam vele, nem sikerült.

Sok iso-t gyártottam a grub-mkrescue parancssal, volt amikor azt is beállítottam, hogy a rendszer elsődleges lemeznek tekintse stb, nem volt hajlandó CD-ről boot-olni.

Például - ha a rendszer beengedi és nem szűri ki - ilyen ISO fájlt gyártottam, a linkről tölthető le:

https://we.tl/t-67qhdEzQKo

Hátha meg lehet mondani hogy ezesetben miképpen, hol hibáztam (és mit).

Régen - Debian esetén - volt olyan lehetőség, hogy indító floppyt készített valami parancs, mindent rápakolva az adott lemezre azonnal. Hasonló kellene nekem, csak Ubuntu alá.

Van ötletezzel kapcsolatosan?

Csaba