Ideqta e dobra.
Tezi dni ima malko problemi sus servera - hardueren problem...
Podpiskata ne raboti, no imam backup na bazata.
Za radost - harddiska e zdraw :)
Inache na moia sait sum slojil baner.
Druga ideq e da se naprawi sait, posweten specialno na tozi problem, zashtoto
taka wsi4ko e razprusnato...
Moga da pomogna sus web dizaina, i pisane na php - ako se naloji.