[EMAIL PROTECTED] wrote:
> Imam slednata ideia  i bih jelal da ia postavia za obsajdane vav foruma:
> Mnogo ot uchastnicite vav foruma sa network admins ili pone mogat da
> vzemat otnoshenie po vaprosa vav firmata, v koiato rabotiat.

Как пък не, първият който дойде при мен в МОЯТА фирма да ми мрънка за
подобна глупост ще бъде наруган най-малкото.

> Ideata mi e vseki , koito se chuvstva saprichasten po vaprosa, da postavi
> znak ili logo na saita, za koito otgovaria, v podkrepa na osadenite
> balgari.
> V BG vseki e naiasno sas sluchaia, no v chujbina horata nishto ne znaiat.

Кой случай?

> Ideata mi e savsem spontanna i ne znam, dokolko udachna shte bade, taka
> che ochakvam vasheto mnenie?

Аз имам контра предложение. Нека направим сайт на който да опишем
колкото може повече начини да се самоубие човек и всички глупави хора,
който не могат да се научат да пишат ON TOPIC да ги препращаме там,
за да научат нещо което ще им е полезно през целият живот, който ще
трае точно пет секунди ако ми се мернат пред очите.

--
Georgi Chorbadzhiyski
http://georgi.unixsol.org/