George Danchev wrote:
> Та си мисля, че ако админа не е наясно или не би се сетил, то ядрото е наясно
> какви fake magics ги правим от user-space и тука вече не съм сигурен дали и
> при --cmd-owner ще бидем изловени .. не ми се правят test cases или пък четат
> netfilter kernel sources (няма да ги разбера де;-)

Не ми се вярва да се излови. Ако си направя собствен namespace и стартирам програмата
от него, пътят ще съвпада със зададеният. Модула няма начин да разбере че изпълнявам
друга програма ако знае само пътя. Освен вместо --cmd-owner да се сложи опция
--cmd-inode :-)

--
Georgi Chorbadzhiyski
http://georgi.unixsol.org/