Иван Попов <[EMAIL PROTECTED]> writes:

> Acrobat Reader for Linux според мен е много дървен като външен вид и
> като функционалност... лично мнение

Според менe, също е доста дървен. Обаче си пуснах Windows-ката версия
5.1.0 под Wine и единственото което не ми харесва е че не е с отворен
код. 6-цата не пожела да се иснталира под Wine, някой да е успявал ?

> Ако искаш пробвай http://www.foolabs.com/xpdf/download.html --
> примерно

Освен tool-а на Adobe, ползвам xpdf и gpdf.
Най големия плюс на xpdf е, че поддържа търсене. Недостатъците са доста
дървения графичен интерфейс (най вече диалогът за отваряне на фаилове) и
липсата на anti-aliasing na картинките (мисля че са векторни). Иначе
anti-aliasing на текста си има.
gpdf има по добър графичен интерфейс (не че е нещо особенно), поне в
сравнение с xpdf. Освен това има anti-aliasing и на картинките и на
текста. Недостатъкът е че няма търсене.

Иначе смятам че правенето на документации за четене онлайн в PDF формат
е някакво недоразумение с глобални мащаби. Според мен този формат е за
принитране а не за четене от монитор. Освен това повечето документации
за да ти е гадно са с portrait а не с landscape ориентация. Не че няма
монитори с portrait ориентация, но много малко хора ги ползват извън
областа на предпечата. Лошото е че не можеш да преобразуваш добре PDF-и
в нещо нормално (като HTML например) поради същината на PDF формата.

--
Nedko Arnaudov <GnuPG KeyID: DE1716B0>