Да, така си и мислех - тоест мислех си, че  мога да контролирам hosts на всеки
компютър, а ми е ясно че другата алтернатива е DNS.
Тогава да питам така dnscache мога ли да го настроя да връща име при определен
адрес или ще кажете, че за това е tinydns.
След което ако е така дайте идеи как точно става номерът

--------------------------------------
Това писмо е изпратено от  www.mail.bg

Безплатната поща в mail.bg предлага:
- Силна защита срещу СПАМ/рекламни писма
- 30MB безплатно (SMS от 2лв=3GB!)
- 30MB макс. размер на прикачен файл
- SMS за ново писмо (всички оператори)
- WAP достъп от GSM и без компютър