On Monday 21 March 2005 11:18, Boris Jordanov / Борис Йорданов wrote:
> [...]

Тук станало като в Star Academy - хора стават звезди ;-)

> [...]
> кантара ползи/раздразнение и да видите, че въпреки характера му ползите
> определено си струват търпението, решихте да показвате остроумие. Халал
> да ви е. Незнам кой е смелата личност fubar0 или както там се пише,
> пълнеща с коментари блог-а на Весо. Ще го цитирам:
>
> "...надали знаеш какво се говори зад гърба ти - и Георги Данчев и
> Чорбаджийски те имат за надут лешпер и въздушна маса (с метанови примеси
> отзад) под налягане. Сега, моля те, да не вземеш и техните блогове да
> изтриеш? знам че е твой този, ама недей така сега :) не бъди толкова

Аз всъщност малко бавно наваксвам с четенето на насъбралата се поща, че имах
известно (не малко) време липса не нет ;-) Преди седмица говорих с Весо и го
бях помолил (въпреки, че той се опитваше да отказва с мотива, че е лична и
сензитивна информация, което аз знам, но му имам пълно доверие) да ми я
изтегля и събира, на никой друг никога не съм си предоставял личната
кореспонденция, така, че можеш да се сетиш какво крия от него или му говоря
зад гърба ;-) Тези работи този писач не ги е знаел, но се е опитал да гради
интриги което мен лично ме обижда, щото ме принизява до такова ниво, но не
съм само аз гледам обижда наред, а вероятно тези хора са му помагали
неведнъж. Между другото тези дни ще се видим с Весо да обсъдим технически
въпроси, така говорихме миналата седмица. Така, аре стига толкова персонална
информация ;-)

> [...]
> осмокласнически изпълнения. И не го вярвам. И те, и останалите - нямаше
> ли кой да каже една добра приказка поне? Ами хора сме. Нормално е да се
> ядосваме и дразним. Както и да се разбираме. От весовия блог рабирам, че
> Васко Колев го е обидил/раздразнил/etc, От това ковто прочетох в лист-а
> виждам, че Васко не е написал нищо кой-знае какво обидно. Писал е
> каквото му е мнението по един технологичен въпрос. Ок, Весо ми изглежда
> да е реагирал твърде пресилено. Никой друг ли не го видя? Трябва ли в
> подобна група да имаме и парламентьори, щото участниците са твърде ...

Почти съм сигурен, че автора на тези слова едва ли ни познава лично от маса
например, защото аз не се познавам с Георги Чорбаджийски (ама писача не го
знае ;-) , остава да ни познава имената от пощенските списъци, ама why me ?
дали пък не сме звезди, а, щом плетат интриги с нас ;-) Борка, да се пробваме
все пак в Star Academy, а ... честно.

Аз конфликти не виждам и май целия този мейл е супер излишен, ама ето феновете
(звездите нали имат фенове ;-) до къде те докарват...

> Списъка все повече се изпълва с такива неща. Кофти ми е, защото съм
> отдавна в него и виждам, как фокуса се измества от технологията понякога
> и се превръща в кръчма. Никой не иска модериране (всъщност аз отдавна го
> искам, но болшинството предпочита съвсем свободния изказ). Как тогава да
> си спестяваме подобни изпълнения?
>
> PS Към fubar0 - ей, мъж, много си мъжествен зад псевдоним. Що не си
> кажеш именцето?

по изказа може да се съди горе-долу кой е или кой не е, но няма се занимаваме
с бози сега ;-)

--
pub 4096R/0E4BD0AB 2003-03-18 <danchev.fccf.net/key pgp.mit.edu>
fingerprint    1AE7 7C66 0A26 5BFF DF22 5D55 1C57 0C89 0E4B D0AB