Hej Alle,

Så er LF vel overstået, desværre har det ikke boostet antallet registrerede endnu, men det har dog givet noget.

Jeg har fået snakket med SuperUsers ang. evt. sponsorat, de var meget positive og jeg hører nok fra dem snarest.

Vi har fået snakket med Polyteknisk boghandel om at sælge nogen bøger på NPW og de vil gerne hjælpe os, der vil være en rabat, men et begrænset antal bøger og vi skal selv administrere det.

Så er der nogen bøger på jeres ønskesedler så lad mig det vide så kommer de på listen som bliver afsendt til Polyteknisk.

jonasbn