Hep alle,

Vi har skeduleret med at vi skal bruge 24 talks i alt 12 timer.

Vi har pt. 19 talks (9,5 timer)

Vi har dog følgende i pipe-line

Jonathan Worthington, en Perl 6 talk
Anton Berezin, 2 talks om OOP Perl.

Hvilket vil bringe os op på:

11 timer.

Derudover har vi to talks i absolut reserve.

Lars Thegler, SVK
Jonas B. Nielsen, Workflow

Jeg arbejder på om jeg ikke kan vride et par talks ud af et par ofre mere.

Vi mangler en del lightning talks, hvis vi skal holde lightning talk sessions begge dage.

Pt. har vi 7 lightning talks, vi skal nok op i nærheden af 16-18 stykker...

På vores næste møde i Copenhagen Perl Mongers, den 27. marts afholder vi en lightning talk session, så hvis man har noget man vil have prøvet af så er det stedet og tidspunktet, bordet fanger ikke og hvis man ikke har lyst til at give sin lightning talk på NPW så er det ok.

jonasbn