Hola!

Soc nou a la llista, i he vist que hi ha molt poca activitat.

Usualment, soc usuari de OOo en castellà (em sento mès còmode), però
recentment he iniciat una consultoria per una empresa (20 usuaris) on un dels
motius de migrar de MS-Office a OOo ha sigut la disponibilitat del català.

Crec que la última versió traduïda al català es la 1.0.2

Hi ha alguna previsió per traduir la 1.1.0?  està en marxa? algun full de
ruta?

En cas de que no... es pot aprofitar la traducció de la 1.0.2  per fer un
pastiche "catanyol" o "castelàn", re-compilant en base a troços?  Si es
possible, tambè on em puc enterar de com va aixó?

Ja sé que possiblement algú em digui que hi podria col.laborar, però realment
la meva col.laboració amb la comunitat va per una altra banda.  No em queda
energia, i menys per traduïr al català, no en conec el suficient; soc
"xarnego" vocacional. ;-)

Salut, i gràcies pel vostre temps

--
Ismael Fanlo